Ekim 31, 2021

mor ve ötesi - Yardım Et

    Oldum olası kızgınım bu adamlara ( Burak hariç :) baya baya kıskanıyorum muhtemelen ve bir de solistin Burak olması gerektiğini düşünürdüm hep ama Harun da hatırı sayılır iyi bir vokal, artık eskisi kadar temiz olmasa da sesi. Kaan'ın grubu keşfiyle başlayan -tabi ki ''daha mutlu olamam'' la oldu bu- Harun sigara içiyor muhtemelen canlı performansta sesi bozuk epey deyişimiz:) Yıllar içinde konserlerine gitme dürtümün hiç olmamasına anlam veremiyorum hoop yine başa döndük gıcığım abi onlara:)) tabi ki Burak hariç .
    Kahvaltı hazırlarken -evet bu saatte (saat 3 e geliyordu tabi ki o zamana yazı bitmedi, şarkılara daldığım için ) - düşündüğüm de tam olarak buydu ve geldiğim nokta önceki gün mail atarken cevaben -re konu bölümü yazısı üstüne paldır küldür daldığım ne la bu ''re'' düşüncesi . Mor ve ötesinin ''re'' diye şarkısı vardı açıp dinleyeyim buna mı gönderme,  yokmuş yani bence :) onlara sormak gerek.
Burak şarkılarını dinleyeyim diye ''mucize'' ile başladım tabi ki o kadar çok güzel şarkının arasında bir sürü popüler deyip gıcık olduğum öneriler peşine çok ta popüler olmayan şarkılara geçiyor hemencecik. Şimdi harfleri dağıtıyoruz sonra gelişigüzel söylüyoruz fazla kasmadan iyi bir şeyler çıkar belki 
ben ve basçı takıntım mı yoksa Burak'ın balıklardaki o çığlığı mı çağırdı. Bir şeyler yerli yerinde değil ama ''yardım et'' güzel iyi burada bu hoş geldi