Ağustos 05, 2010

8.03

sanki sade gece radyasyon yayarmış gibi yanımdan ayırmadığım teli kapadım ki işe gitmeyeceğim için bi rahatlık var üstümde... sıcak yatağa uzandım camın dibinde bonaltıcı bir ağustos gecesi , kaan uyuyor şimdi ağlayarak ateşler içinde uyanmasın diye dua ediyorum... neyse konu bu değildi yıllarca pc ve net düşmanıydım ilk kez ve mecburen üniversitedeyken pc kullandım ve otoket kullanırken çok zorlandım genel pc bilgim zayıf olduğu için elbette... çok ilgimi çekmiyordu ama bu ay kendimdeki değişim ve gelişimi iyice gözlemledikçe de farkediyorum artık bilgi için kullanıyorum neti ve pcyi, uzak durma sebebim en başta etrafımdakilerin sadece msn ve oyun için kulanmasıydı neti , kızıyordum onlara bir kova kadını olarak garip takıntılarım var aslında tanıdığım kova burçlarında bu ve benzeri manasız inatlıklar hep var gerçi tek bize özgü bişey değildir ama biz yıllarca bu inadı sürdürüp bunu da ciddi teknik açıklamalarla süsleyebiliriz:)) ee ne oldu küstüm uzak durdum da ben mahrum kaldım işte yaşayarak öğrenilmiş bişiy daha gereksiz inat zarar verir bünyeye zihne hayal gücüne hele ki giresun gibi küçük bir yerde yaşıyorsan...