Aralık 12, 2010

yol şarkılarım_25

şimdi geçmek süresini dinlerken farkettim ki kargo sevdamı hiç yazmamışım.  Yalnızlık mevsimine dek ki bu da kargonun zirvesidir bu noktada bırakmalıymışlar bunu yıllar sonra kötü şarkılarını dinlediğimde farkettim yine neyse ve y.m dahil kargo grubu benimdi severdim en çok ben severdim :) Herkes kendini özel sanar ya belirli bir yaşa dek bende öyleydim elbet bu albümde çok iyi şarkılar ver elbet m.ş.ş sağolsun böyle diyorum çünkü memetin askere gitmesi itibariyle kargo benim grubum değil artık ama o zamana dek sonsuz bir sadakatla bağlıydım ve hatta heryerde takip eder radyo kayıtlarını falan tutardım -o zamanlar birde radyo tutkum vardı ne güzel günlerdi geyiğine dönmiycem yine- tekrar tekrar dinlerdim neyse ne diyordum işte bu albüm satışa çıkacaktı işte bir hafta bekleyemeden rüyamda dinlemiş albüm kapağını falan rüyamda görmüştüm ne çılgınmışım yahu:)