Ocak 06, 2011

olamamak

Olmak
Ya da olmus gibi gostermek herseyi
Bir renkli gozluk cami gibi ince
Siyahin en korkuncu kadar kustah
Sanirim ayrilik kadar acidir tekrar gorusmek
Yeniden ayrilacagini bilerek
Ancak sayilabilecek kadar cok zaman var
Konusacak hicbir sey kalmayincaya dek
Güne düsmüs yarasalar gibi
Aptal ve saskin bir halde bakismak
Olmasini istemek
Keske olsaydi demekten
Baska care kalmamis

şiir mi desem yazı mı bilemiyorum yıllardır her harfini ezbere bilirim göndermeler albümünün kapağını eskitmişliğim vardır bu yazıdan ötürü yaşarın o ne güzel yorumdur öyle... Yıllar evvel trtde yanılmıyorsam güvene konuk olduğunda dinleme fırsatı bulmuştum -üniversitedeyken direkten dönmüştüm canlı dinleme fırsatım iki kere hemde züülerek anımsıyorum- o nasıl bir sesse öyle beni benden alır her duyduğumda ama ana ve sıdıkadaki o aptal rolleri izledikten sonra görüntüyü kapıyorum o ayrı elbet:)