Mayıs 28, 2012

Korhan Futacı ve Kara Orkestra - Geleneksel Mahşer Günü



bende bazı şarkılar böyledir yani şöyledir; ilk dinleyişte hiç ilgimi çekmez sonra aylar sonra dinler tanıdık geliyor bu melodi derim nerden hatırlıyorum kim bu yahu derim. dandadadan' dan -bi dan daha yazarsam kahkahayı basarım sanırım- tanıdığım sesmiş korhan futacı. bu şarkı değil ama bahsettiğim ''abrakadabra'' nerden hatılıyorum diye epeyce düşündüm sonra bi şimşek çaktı onu da hatırladım - b vitaminine devam irem- yasemin moriyi keşfettiğim zaman hatunun bloğunda bu şarkıya çekilmiş klibi izlemiştim öyle gözardı etmişim ve kötü de etmişm. grubun ilgimi cezbedişi de bikaç şarkısını ancak sevdiğim  nükhet durunun ben gine sana vurgunum şarkısının kfko yorumuyla oldu. kürk mantolu madonnayla sevemediğim sabahattin alinin şiiri olması da ayrı bir tevafuktur efenim. çünkü ben kuyucaklı yusufla sevme denemesi yapıcaktım tam da sabahattin aliyi:)