Ağustos 24, 2017

Korhan Futacı ve Kara Orkestra - Sen Mi Duyacaksın (Official Audio)




şarkının da adamın da hası

ekşideki yazıyı aynen atmak istiyorum enfesti

linki de vereyim https://eksisozluk.com/entry/28549013 yazı da dursun burda 



korhan futacı ve kara orkestra'nın "pavurya"sında
yolculuğa çıkmışken, yolculuğun yaklaşık olarak ortalarındayken feryat
figan yükselerek hakikati anlatmaya soyunmuş parça. insanı galeyana
getiriyor. 8 nisan 2012 kfko çak konseri'nde
birebir gözlemledim ben bunu: insanlar "yağsın artık bombalar!" diye
bağırıyordu. ama bu öyle bomba değil işte; canları yok edeninden değil,
cana can katanından... duyabilene:

"yüzüm sizindi
bembeyazdı ve gözlerim açık
ışıkların içinde anlattım hakikati size
aradım buldum ama ne pahasına
ve faydası yokmuş ölümü tokatlayıp arkasını görmenin
ve diz çöktürüp önümde yalvartmanın
ve bin senelik yalanı kırıp kenara atmanın
olan oldu ölen öldü
demem o ki kalbimi kırdılar
neredeyim ben
yakın mı uzak mı anlamıyorum
en yaşlı kargalar gibi çirkinim (tünemişim) bir ağacın dalında (dalına)
kim bakabilir gözlerime
kim duyabilir sesimi
sen mi duyacaksın?
ve yağdı bombalar hiç tanımadan siyahı beyazı
ama kadınlar ama atomlar demeden vurdular
durdum yine ayaklarımın üstünde bekledim hali hazırda elimde seninle
ki bunu bana kim öğretmişti hatırlıyamıyorum
yalnız kalmışım jüt çuvalı kumdan siperde ve saniyede kırk mermi ile
akıp gidiyorum açılan deliklerden ama nerede ama nereye anlamıyorum"

dip not olarak şunu da ekleyelim ki drum and bass dergisinin ocak-şubat/2012 sayısında, kayıt günlükleri sayfalarında yer alıyor kara orkestra ve korhan futacı bu parça için şöyle diyor: "insanın insana yaptığı işkencelerin hesabını soruyoruz ama karşıdan cevap yok!" bum!