Şubat 27, 2011

acı_masız

1 saat evvel : Bu adamla ilgili buraya birşeyler yazacağımı hiç düşünmemiştim ama yazacağım... Öğlen kalktım bugün yataktan, uzun zamandır yapmadığım bir pazar keyfi yaptım bugün ne mi uyudum , kahvaltıya oturduk ismi lazım değil bir tv de son dakika haberi olarak gördüm ölümünü ve ilk defa bir ölüme üzülmedim ve ilk defa Allah rahmet eylesin demedim diyemedim içimden gelmedi. Eğitim hayatımın ve doğal olarak hayatımın tümünün akışını boş boğazıyla densiz sözleriyle ve pervasızlığıyla katletmiş bir varlıktı kendileri ve ben o zatın katlettiği insanlardan sadece biriydim evet... Kızgın değilim artık ama hakkımı helal edemiyorum doğrusu.
Şimdi: Garip bi hal aldı yazdığım bir cümle facede; kendimi ölü soyucu gibi hissettim biri ölmüş ne olursa kim olursa ve ne yapmışsa yapmış olsun sonuçta başına bu dünyada gelebilecek en keskin şey gelmiş 21 gramı alınmış...  Ayak parmaklarından başlanarak boğazına kadar güçlü bir el sayesinde sökülerek çıkarılmış ruhu yorgun bedeninden ve koca bir et yığını kalmış ondan geriye... Bunu yaşayacak olmam beni yeterince düşündürüyor ve bu çaresizlik canımı yakıyor. İnsanca değil birinin toprak altında çürümeye terk edileceğini bilerek bunun üstünden zevk çığlıkları atmak kendime yakıştıramadığım bir durum baş gösterdi.