Şubat 26, 2011

kurban-uyut beni


insanlar albümünden as şarkım kurbanın üst katta dinlediğiniz şarkıdır sayın izleyici :) kurbanın en iyileridir bana kalsa ''sorma ve kurban'' parçaları ve ardından tabi ki ''uyut beni''gelir. ikinci albüm olarak da bu albümü sayıyorum -cover albümü ''lambaya püf de'' hariç kötüydü bana kalsa- 2. albümü aldım ve öyle etraflıca dinlemedim epey bi süre hala da ilk albümü pek sever onu dinlerim canım çektikçe:) sakın söyleme-zor güzel ve suç bendeyi de pek bi severim ama albümün ilk klibi yineyi izlediğimde içimde bir burukluk kalmıştı sanırım bundan albümü biraz askıya almıştım dinlerken...
ve şimdi de 3. albüm sahip... isim itibariyle de beni çeken bir albümdü elbet sözler güzel müzkler de öyle ama deniz vokalini gittikçe daha da bozuyor ve biz kurbana ilk albümde vurulmuş insanlar olarak esefle kınıyoruz denizi :) kurbanı ilk kez radyoda dinlemiştim ve hemen üstadı arayıp -hatun üniversitedeydi o sıra- böyle bir grup var çok iyi kaseti sipariş verdim çok iyi dinle mutlaka dediğimi hatırlıyorum o da yalanın üstüne istersini dinleyip bu ne aynı şeyi söylüyorlar demişti bende koca bir haaayırın ardından ona da sevdirmiştim o ayrı:) sonra küçük erkek kardeşler arasında da aynı beğeniye yol açmıştım tabi ki. küçük kardeş tarz olarak pek uzak olsa da o bile sever kurbanı :)