Mayıs 11, 2011

20+

bi türlü gelmek bilmeyen bahar yüzünden mi yani bu kadar tantana? yaklaşan bayansı hallerden mi bilemiyorum. bildiğim şu ki mayısın ortasına geldiğimiz halde hala kazakla gezmek, ısıtıcıların çalışması canımı sıkıyor, bi noktaya kadar yağmuru severim tamam ama güneş istiyorum-uz artık. yaşlandığımı bana bağıra bağıra anlatan romatizmal ağrılardan bahsetmiyorum bile...


YAĞMUR KAÇAĞI: ATTİLA İLHAN
 
elimden tut yoksa düşeceğim
yoksa bir bir yıldızlar düşecek
eğer şairsem beni tanırsan
yağmurdan korktuğumu bilirsen
gözlerim aklına gelirse
elimden tut yoksa düşeceğim
yağmur beni  götürecek yoksa beni
 
geceleri bir çarpıntı duyarsan
telâş telâş yağmurdan kaçıyorum
sarayburnu'ndan geçiyorum
akşamsa  eylül'se ıslanmışsam
beni görsen belki anlayamazsın
içlenir gizli gizli ağlarsın
eğer ben yalnızsam yanılmışsam
elimden tut yoksa düşeceğim
yağmur beni götürecek yoksa beni