Haziran 29, 2010

G.S.T.K. P.

eveeeet cümlelerimi toparlamak biraz zor da olsa yazacağım duyduğumdan beri içime oturmuş birşey çünkü... ün.sınavına çalışırken kulağımda walkman popçular dışarıyı dinlerdim gözlerim kapalı kendimi müziğe bırakırdım -ki murat vardı- ''haydi açık hava'' derdi bende kendimden geçerdim bu anı yaşayamacağım hayal dışında artık üzgünüm... yok ölmedi ama artık mavi sakal gibi kargo gibi kurban -tekrar birleştiler şükür- gibi ne bileyim rage gibi ve jason'ın ayrıldığı metallica gibi pentagram, beni kazımın ölümü gibi uğurun ölümü gibi üzdü acı oturdu içime... bakıyorum da yıl 98 yazıyor benim uyanışımın 2.yılı ne lezzet alırdım kasetlerden dünyamdı benim müzik ve ne çook kopmuşum şaşırıyorum ama döndüm ben ama pentagram büyük yara aldı belki iyileşir diye unut ediyorum ama solo çalışıyorsa murat demek tek problem sağlık değil diyorum üzülerek...
ben gençli mavi sakalı m.ş.şli yalnızlık mevsimindeki kargoyu ve vokalinin içine etmemiş denizi istiyorum geriiiiiii...