Ocak 31, 2011

beyaz pazartesi

Bu senemin ilk kar yağışını gece bir sigara molasında yakaladım bir beş dakika kadar sürdü gökyüzü kıpkırmızı olmuştu dedim gerisi gelecek, soğuk sabahlarda hep yaptığım gibi geç uyandım kaan uyurken evden çıktım -o da benim gibi yağışlı havalarda normalinden fazla uyur- yokuş aşağı inerken çamura bulanmayayım diye yavaş yürüdüm bu sefer:) neyse inerken sol tarafımdaki dağlar bembeyaz olmuştu çoktan, heidi gibi mutlu mutlu yürüdüm işte mezarlıklar bile etkilemedi bu sabah o kadar yani ben bir kar bebişi olarak severim kış mevsimini hep sevdim ama en çok değil en çok hiçbirşeyi sevmiyorum :))) Dolmuşa bindim kulağımda bildik tınılar elimde kitabım merkeze yaklaştıkça kitabı bıraktım artık görme vaktidir irem dedim... Gör evet ; eteği karla kaplı bembeyaz sırtından aşağısı yeşilinin üstü örtülmüş içerisindeki zihinlerin kapalı gözlerin kör olduğu koca dinazor merak ediyorum ne zaman sirkelenip ayağa kalkacağını