Ocak 17, 2011

ela değil mevzu

    Gözlerimin keskinliğiyle yıllarca övünmüş bir insandım.Geçen çarşamba bir şey oldu bana bir şarkı beni paramparça etti. Kulaklarımdan başladı ne olduysa o an oldu işte; gözlerime keder oturdu ve en belirgin duygum şaşkınlık oldu afalladım - size de olur mu bilmiyorum ama bana yıllarca ara ara vuran ve hayatımın boş bomboş olduğunu koca bir hatanın eşiğinden 5 adımı her zamanki gibi hoplayarak geçmiş olduğumu ve işin işten geçtiğini anladığım o an boşlukta asılı bir irem vardı karşımda, kulakları uğuldayan yıllarca yaşadığımız ortak anları birleştirerek kör gözlerimden bana bakan ahmak irem -aslında kelimelerim bu hal'imi unutacağım kadar eskidi ama uzun yıllardır o hal'e düşmedim unutmuşum bu duyguyu yazık- o uyanma hali işte ne can yakıcı bir durumdu benim için... Kalbime hançerle saldırıldı evet ve ben en savunmasız halimle yakalandım uykudan yeni uyanmış şaşkın irem olarak, hançerini taktı komple yardı göğsümü boydan boya elleriyle çıkardı kalbimi kan damlalarına bakıp gülümsedi sanki hatun sesiyle ve şarkının sözleriyle -zira ilk tangomuzmuş ne yakışır o sözler o sert ifadeli yüzlerin tutkusuna neyse konu tango değil şimdi- Bitmiş bir savaşın ortasına düşürdü beni öylece kalakaldım herşey olup bitmiş yaralıyım yatıyorum güneş yüzüme vuruyor herşey olmuş bitmiş ben yeni uyanıyorum.