Ocak 09, 2011

çöp

bloğu zihnimin çöplüğü gibi kullanıyorum biliyorum, tekrardan birşeyler yazmak bana iyi geliyor ama kağıda kaleme başlayalı burda daha az yazıyorum. İki tane yazı var zihnimde tasarlıyorum kağıtla kalemle zihnimle beraber -kalemleri ve onlarla yazmayı hep çok sevmişimdir daha tutkulu geliyor bana ama burda yazdıklarımı değiştirebildiğim için yazıyorum aslında ürküyorum herkes okuyabilir diye ama bana değmedikleri sürece sanki boşluğa söylemişim gibi geliyor bana.İki yazım var işte taslak halinde birine sözüm var, sevildiğine burda yazmazsam inanmayacak başka türlü hehe neyse diğeri özel aslında hepsi özel bende önemli olmayan kişi yok yani içimde yok, önemsizler teğet geçerler ancak : ) Temize çekeyim kendimi kulağımda müziğim yürürken bir kahve molası verir yazarım yine