Ocak 04, 2011

irem tatilde:)

        Artık eğlenmem gerek bunun farkındayım,işlerim bitti biteli karmaşık bir ruh haline kapıldım gidiyorum. Bu akşam tv karşısında kendimi uyuştururken buldum kendimi, kaanı bile ihmal ediyorum kaç gündür beynimi tatile çıkardım sanki işte tam bu akşam tvye mal mal bakarken ne oluyor kızım dedim. Bugün yaptığım basit bir hata kendimi sirkelemem gerektiğini anlattı bana dikkat kaybım doruklara ulaşmış doğrusu üzücü bir durum benim için bundan on yıl evvel şu noktaya geleceğimi söyleselerdi bi tarafımla gülerdim sanırım.Coşkun birşeyler lazım bana konser gibi mesela ama kışın konser olmazmış mış mış sövesim var deniz kenarına gidip bağırsam mı çığlık çığlık yada yıl sonu akşamı -burda güldüm ben ve benim tekerleme kelimelerim yanlış çağda doğmuşum sanırım ben yok sanmıyorum öyle- üstadın da dediği gibi seni toprağa gömelim elektriğin gitsin :) topraklama yapmak lazım bana çarpıyom yoksam dikkat dikkat.