Ocak 15, 2011

7.sanat :) sınıflandırmayın yeter

eyvah eyvah 2 ye gittik bu akşam... Benim 15 i 17 görmem ve 19 seansına gidemeyişim -saat itibariyle- yüzünden maalesef ki turist deyince aklımıza bir gün daha turist ömer gelecek zira yarın ilk hedefimiz turistin 15 seansı için işten kaçmak:)  kaanın yaptığı gibi bi selam çakalım o vakit sadri babaya severiz sevilmez mi çocukluğumda en keyif aldığım zamanlar onu izlediğim zamanlardı belki de neyse şimdi filme dönelim tabi ki inception la açtığım sinemaya muhteşem dönüşümün yerini alamazdı tabi ki eyvah eyvah 2, ilkini de izlemedim -birde ciddi bir önyargıyla girdim filme küçük mızmız çocuklar gibi ben turisti coniyi izliycem gözüm gönlüm açılsın ancelinayı da görücem banane banane dediydim ama film cidden eğlenceliydi sinemacak kahkahalara boğulduğumuz epey bir sahne mevcuttu velhasıl ağlamak istemiyor kahkaha atmak istiyormuşum ben...