Ocak 22, 2011

gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar

Konuşuyorum bu ara dilimin bağları çözüldü evet, şaşkınım ama tedirgin değilim bu his en uzak hissim şu sıralar ama deli gibi bu şarkıyı dinlemek istedim tutkuyla benliğimi kavurdu bu tutku. Bu aralar diyorum ya yakın geleceğe dek kendimi uyuşturmak için yaptığım şeylerden ve zihnimi yoran cümlelerimden uzağım neye yakınım onu demeyeceğim meraklanın : ) Tam bir bilinç hali yok üstümde iyiyim şuan önemli olan bu; a'nı yakalamak derdim yakınım sanki bu hal'e yazacağım aslında yalnızlıktı... Diyorsun ya yalnızım üstüne basa basa, demek istiyorum ki şimdi burdan bu bir sürelik yani, saatlik günlük aylık yıllık bir hal'se sorun değil aslında ama benim yalnız hissetmediğim an yok kendimi yani kimse tam tamam yada buna yakın hissettirmedi kendimi belki sadece eksik olan bendim bunu şuan bilemiyorum belki sadece aramakla ve sa'nmakla kaybettim bulabilme veya algılayabilme yetimi. Bütünleyenimi bulamadım derim hep beynimdeki dinamiği canlardıracak şeyi, şey derken eşyayı kastetmek istemedim aslında ama bir insana yüklemek bu vasfı itiraf ediyorum ağır geliyor bana...