Ocak 07, 2011

hiddet

hani ürkülüyorum ya öyle hallerimde bende yalan değil. Aslında fiili bir taarruza geçmedim ve geçmem de ben sadece haksızlığa gelemiyorum. Tüm vücudum kasılmış durumda dün geceden bu yana, ailemin ısrarla benim gelişimimi göremesi ve her yaptığıma eski irem yine demesi -delidir ne yapsa yeridir tavrıyla-  yani durup dururken alakasız yerde ve gayet sakinken bana menopozlu hatun damgası vurulması ciddi manada kastı beni. Elbet problemlerim var ama ben onları hayatımın her anında aşmaya çalışıyorum evet sayın okurum sende ezberden yaşıyorsan bu ne diyor dersin elbet acıyla gülümsüyorum burda :)  Uzun uzadıya düşündükten sonra onların ezberinden kaynaklı olduğunu buldum bu durumun ve beni anlamasını beklemekten de bıktım doğrusu kendimi sürekli kontrol altında tutulması gereken bir boğa gibi hissettim sanki içimde bir canavar ve sen o kontrol manyağı hallerinle beni durduruyorsun yanlış bir cümle söylemesin sakin olsun diyorsun sanki benden sorumluymuşsun gibi. Saçma bu halin ilişkimize ara vermemiz gerekiyor sanırım canımı sıkıyor bu halin  yoruyorsun beni çünkü... oku ve düşün lütfen