Ocak 26, 2011

buldum

omerta diyecektim baba 1 diyecektim burdan da işte filmi anlatırken müziğine geçecektim ... Müziğinin anısı epey bi derinlerde bende aslında nasıl unuturum bu aralar epey unutkanım -bk.resim gary oldmanın draculadaki rolü ayıpladım kendimi - b vitaminine devam:) neyse diyeceğim o ki yazları fındık bahanesiyle -bahane çünkü max.500 kg oluyor ve biz 1 ayda ancak bitiriyoruz- gittiğimiz annemin babadan kalma bahçesine yaptırdığımız küçük evde 3 aya yakın kalırdık -bizimkiler duyarsa beni öldürür mahalle diyim o vakit- şimdilerdeki evim olur kendisi neyse uzattım burda geçti işte çocukluğumun yaz kısmı sabah fındık peşine kahvaltı sonra siesta sonra tekrar fındık sonra eve geç duş peşine imamhatip bahçesinde futbol maçı hava kararana dek sonra ev duş yemek sonra biraz dinlenip sahil turu :) o zamanki enerjime hayran kalıyorum düşününce... neyse işte babanın müziği benim o yazlık dönemimin fon müziğiydi beni karıkoca pek seven -zira yaşasaydı benim kadar olacak bir kızları varmış gözlerime baktıklarında içimi hüzün kaplıyor - hasan abi kırmızı kamyonuyla tüm mahhaleyi toza dumana katıp gezerdi ve kornasıydı işte fonumuz.