Ağustos 25, 2010

remnremirem

ilk bloğumun adı başlığımdı aslında ama değiştirdik mecburen neyse konu bu değil şimdi ben ve benim vakitsizliğimdir şuanki mevzuuu eveeet aynı zamanda taşıdığım karpuzlar epey büyükçe biliyorum ama çalışmayınca da kendimi çook kötü hissediyorum boşuna nefes alıyomuşum hissi hep içimde tembellik yapıyorum bu sefer -kötü haller basıyor bana- son yarım saattir statik hesap için kalıp hazırlayıp, üstüne bloğuma yazı tasarlayıp bi kenardan 3 kişiyle mesajlaşıp ve bi diğeriyle netten ve cepten konuşup aynı zamanda ayın yirmibeşi olmadan vereceğim siparişlere bakıyorum kaç puan oldu hımm indirim alalım su arıtıcının karı hımm güzeel hedefimin altı ama olsun bir dahaki aya olur inş:)) böyle böyle heyecanlanırken bi de baktım mutluyum...kaan erken uyudu sağol oğlum canımmm. birde sıkıldıysanız kusura bakmayın toplayamam ben hep böyle düşünür ve yazarım yani dağınık iii geceler