Ağustos 05, 2010

tv ve zararları başlıklı yazım:))

şimdi yavuz kaan sebebiyle evdeyim büyük çoğunlukla ve bu tv programları beni daha da hissiz yapıyor sanırım
örneğin:
bir program var tv de ismine bakmadım bir adam çıkmış gözünde gözlük kafasında şapka görüntünün altında kocaman yazıyo : üvey kızını kaçırıp hamile bıraktı bebek doğdu birşey söyleyemiyorum ya kabus sanırım diyorum gerisi geliyor adamın karısı telefonla bağlanıp adamla yok eve para getirmedin yok kızımı aradım ulaşamadım diyo adam da pek pişkin aç mı kaldın diyo
ve son bomba sunucudan torununuzu görmeye gittiniz mi diyor kadına
ben terlee içinde ve çığırarak uyanamadım maalesef
bu olay 5 dakika bile sürmedi
2. olay ise zerrin özer ismi lazım değil bir programa konuk olmuş ona bakayımdedim orda oldu doğal olarak kerim tekinden bahsetti zerrin özer peşine karbeyazın görüntüleri girdi altta yazı zerrin özer kerim tekin için şimdi ağlıyor ...
yoruma ne gerek ne de sabır var sanırım
ve bu programlar öğleden sonrakilere göre en hafif programlar
bu programlar yapanlar bizi ne zannediyolar ve bu ne cüret aklım almıyor....    mart 2009