Ağustos 29, 2010

mesleğim:)

       inşaat teknikeriyim yıllarca betonarme proje hesabı ve çizimi ve yine sıhhi tesisat projesi çizimi yaptım yıllarca diyorum 2003 ten bu yana işte. Diğer insanlara da bilmediği yerler, hayatlar yokmuş gibi geliyor mu acaba? sanki kapadım gözümü kayboldu dünya... Anlamaya çalışmadığınız için belki de bilmiyorum yıllarca yaptığım iş için çevremin bana kör olduğunu hissetmem gibi bir duygu aslında bu açayım mı biraz; belki gözlerinde büyüdü belki sadece umursamadılar belki ne yaptıklarının bilincine hiç varamadılar bilemiyecem ama böyle hissettim işyerindeki iremi hiç bilmedikleri için sadece yüzünü görüp sesini duydukları iremi bildiler. Evet  sığ bir bakış açısı  ile bakıyor dünyaya çoğu insan maalesef , bencillik tercih etmediğim birşey doğrusu nasıl bencil olmaz insan diyebilirsiniz bu mümkün müdür değildir de diyebilirsiniz ama ben tanıdığım insanlara kıyasla çok çok az bencilim inanın ki:)) herşeyin aşırısı zararmış - bünyeyede akla da ruha da- kendileriyle öyle meşguller ki gündelik ahmakça hırslarının etraflarını ağlarla çevreleyip gözlerini dünyaya ve insan olma erdemine kapadığını görümüyorlar... gözlerim açık evet kaç tane varsa hepsi  övünüyorum aslında böyle olması gerek herkesin ama hiçbirşey olması gerektiği gibi değil ki. Evet biraz ukala olabilirim ama ben insanların görünüşünü ve o anki konuşmalarını yani insanların samimiyet sandığı o sahte güleryüzlü uzun ayaküstü sohbetleri hiç sevmedim çok özledim tavırları falan komik oluyor iki tarafta birbirini kırmamak adına -güya iyi niyet bu kandırmaca- yazıyor ve oynuyor bense yapmıyorum yapamıyorum içimden gelmeyen birşeyi üzgünüm yok yahu ne üzülecem mutluyum ben gerçeğim çünkü siz yalandan birşeysiniz...
      neyse işimden bahsediyordum şöyle bir bakınca işimden ibaretim de kimse beni görmüyor demişim gibi geldi aslında o değildi demeye çalıştığım yani o da var ama sadece bundan ibaret değil bu ufak bir parça cümleye başlama bahanem aslında... Yıllarca o kadar çook susmuşum ki şimdi susmamam gerekiyormuş hep konuşmalıymışım gibi bir halim var gülüyorum durunca ne gevezeyim yahu diyorum yeni bir özellik bu benim için...
      son 8 aydır mimari ofiste çalışıyorum yıllardır kaçındığım mimari proje çizimi yapıyorum daha doğrusu yapmaya çabalıyorum. neden elimde o kadar imkan varken öğrenmemişim anlamadım tasarı kısmı keyifli hele ki farklı mimarileri araştırmak çok eğlenceli , dünyada süper çalışmalar var.

      Günün birinde şöyle rengarenk çalışkan ve kültürlü insanlarla çevrili güzelim sahil kenarı bir kasabada dostlarımla yaşlanacağım tek amacım bu hayatta göçebe ruhluyum evet bildin sırt çantamı takıp motoruma atlayıp aklıma gelen yere gideceğim ömrüm olursa elbet...belki 13 ümden beri hayalimdi bu ki ölene dek bunu isteyeceğim...