Ağustos 06, 2010

talihsiz serüvenler dizisi

öyle melankolik öyle güzel ve öylesine keyifli bir filmdi ki izlediğim zaman hakkında hemen araştırma yapıp kitaplarını okumak istemiştim... bu kitap faslı epey sürse de sonunda sevgili ablam ve eşi bana çok güzel bi sürpriz yapıp doğum günü hediyesi olarak serisini almıştı çooook teşekkür ediyorum canlarım benim:)) ben tipik bi tembel olarak tabi ilk kitabı bile tam bitirmedim ama kendime bu mevsimi tüm sevmeme rağmen yarıda bıraktıklarımı -sadece kitap değil anladığınız üzere- tamamlama mevsimi ilan ediyorum. seri ile ilgili detaylı bilgiyi kitabları bitirince yazacağım şimdi biraz filmden bahsedeyim: jim carrey'nın harikalar yarattığı bir film daha tek kelimeyle performansı harikaydı ve beaudelaire öksüzleri hele hele sonny bilge clause ve mücit ablaları violet... sadece bu kadar mı merly streep de bi harikaydı hele hele mekanlar o uçurum kenarında ahşap ev izleyin okuyun çook keyif alacaksınız eminim.