Ağustos 29, 2010

yol şarkılarım vol:3

deli kızım uyan konser kaydını dinliyorum şuan yıllardır bıkmadan hala kendime söylüyorum bu şarkıyı... dinliyorum evet coşuyorum vücudumu sıcak basıyor adrenalinim yükseliyor sanırım ama kendimden geçiyorum ne iyi gelior bana şebomun sesi...

sokaklar sakin geceler karabasan bu sözleri ilk duyduğumda çarpılmıştım sene 96 ben 14ümde bir küçük kadın cebelleşirken dünyayla , karabasanlarımın caddelere sokaklara kadar dökülebilceği ihtimali hem cezbetmiş hem ürkütmüştü. zira yıllar sonra karabasanlarımla bile -çoğunlukla- başeder olmam gerçekten keyif verici birşey şebom benim iyiki varsın beraber büyüdük o yüzden çook seviyorum ya seni bir dost gibi kalbimin sesisin sen...

tek tek seçemem elbet öyle çok ki sevdiğim şarkılar ama o an müzikçalarımın ekranına geldiğinde ileri gitmiyor durup dinliyorsam ruh halim o şarkıya oturmuştur bunu anladım. dedim ya keşfe çıktım dünyayı, kendimden başlayarak önce bir tanıyayım bakalım neymişim ben burdan dünyaya açılacağım:))