Ağustos 19, 2010

uzunca bir girizgah o kadar şimdilik...


dünden beri yazmayı tasarladıklarımı karalamadığım için bir yere, hatırlayamıyorum üzgünüm... yok ya ne üzülecem denizde kum bende kelime:)) mart 11 itibariyle başlamışım yazmaya ne de güzel başlamışım bu cümleler benim mi dedim geri dönüp okuyunca notlarımı ama daha değil sürpriz olacak tam oluşturayım ondan sonra yazacam :)) bir haftadır bloğuma yazacam bi türlü fırsat bulamadım ve kontolüm dışında gelişen hayatım günden güne beni daha fazla sinirlendiriyor. işyerinde net yok, evde ise kaan sürekli tepemde anne olmak ciddi sabır gerektiren bir iş en azı da bende mi mevcut şuan onu sorguluyorum offf
neyse nerde kalmıştım... konumuz daha doğrusu konum müzik, ben ,bendeki müzik... sendeki gözler bendolsa neyse bugün yeterince lavuklaşmıştım ama bu migren beni epey yoracak sanırım evet bi de dün migrenim olduğunu öğrendim daha otuzuma varmadan çürüğe kaldıracaklar beni yaw çok kötü boyun sırt bel baş o hooo