Mart 09, 2011

mendebur ve şirin:)

Nasıl oluyor da bu iki kelime aynı insan -lar aynı zamanda-  için kullanılabiliyor bilmiyorum inanın ki bilemiyorum...İflah olmaz bir dizi tutkunu olarak ben, bu karakterlerin tümüne zaman zaman sinir olup peşine canımm diyen biriyim. Hepsini ayrı ayrı seviyorum, üstüne üstlük garip ama kötü kalpli desem olmuyor iyi desem yanından geçmiyorlar... Dewey; malcolm in the middleda en sevdiğim karakter olmuştur hep, aslında o aileye tümden hayranım ama en çok zeki sinsi ve bi o kadar şirin bu ufaklığa. Dr. cox elbetteki en sevdiğim karakter değil dizide elbet ama ukalalığının yanında sanırım en sevdiğim halleri o duygusuzum ben diyen mimikleri adamım:) Emerson cod; şişman bencil bir yer yer saf yer yer zeki dedektif, bu adam da neyi seviyorum belki paralarına ördüğü kılıfları doldurup özenle çekmecesine yerleştirmesini belki, belki hazırladığı çocuk kitaplarını bilememekteyim... Kremer diyince iki dakika saygı duruşu istiyorum bu adam zirveyi zorluyor mendeburlukta elbet ama seinfieldda en sevdiğim kareler onun ayaklarını sürüyerek jerrynin evine girip hep yeni bir atraksiyon peşinde halleri ve saçları elbet:) Sıradaki karaktere ne diyebilirim nasıl anlatabilirim kestirememekteyim çabalayayım biraz o vakit, sheldon herhangi bişey hissettiğinden şüphem olan biri evet zeki ve bunu kullanmayı becerdiği bir dehası var kendi dünyasının patronu bunu biliyoruz ama ondaki hafif ahmaklık sanırım benim sevdiğim...