Mart 25, 2011

son otuz sahife:)

     Kinyas ve Kayra'yı okumaktayım ve hatta bitirmek üzereyim -ama bitmesin istiyorum- kitaba başlayalı sanırım iki hafta kadar oluyor. Eee bundan bize ne demek gelebilir içinizden deyiverin:) iki haftada 567 sayfa bu bir rekor benim için ve dikkatinizi çekiyorum kaana rağmen. Benim için rekor evet ve bundan sonraki iki hafta da 800e yakın sayfa okuyacağım ikinci rekor denemem bu da:) guinnes rekorlar kitabının 80lere kadar olan kısmını yıllarca hatmedip üstüne hayallere dalmış bir çocuktum ben -belki kendi rekorumu birgün gerçekleştiririm neden olmasın-  O zamanlar enteresan bir okuma zevkim varmış doğrusu  ve yıllar içinde alışkanlığa dönüştürdüğüm bir tutkuydu  ansiklopedi  okumak... Özlüyorum doğrusu o zamanları...
    Aslında kısa bir cümle yazacaktım sadece kayra bile yazsam yeterdi. Neden mi ? Gerisi sağanak yağmur gibi  gibi gelirdi eğer ki neden bahsettiğimi biliyorsanız ... Hayır olsa olsa dolu bu yağan ceviz büyüklüğünde  hem de zihnime...
    Durup dururken aklıma geliyor iki isimden biri, okumayı bıraktığım anda başlıyor sağanak ve sanki son bir haftadır sadece bu kitabı okumak için yaşıyorum diyeceğim o ki bundan yokum buralarda aslında hiçbiryerde değilim... Sadece ben kitabım ve zihnim...