Mart 26, 2011

üç nokta

      En büyük hatam insanlardan cümlelerimi bitirmelerini beklemekti. Hayatımın belli bir dönemine kadar hep böyle yaptım zaten . Gözlerinin içine baktım beni bilsinler diye. Kadınlardan bunu bekledim. Birisi gelip, ''Evet, ben seni tanıyorum'' desin diye bekledim. ve o kadına aşık olacaktım. Sırf bu sihirli gün için bir sürü dialog hazırlamıştım kafamda ama sonra anladım ki böylesine insanlar yoktu olsalar bile kitap okumuyorlardı. Kimseyi tanımıyorlardı. Düşünmeye başladım. Temel olarak bir yaratıcı kabul ederek.  ''Benden'' dedim. ''Bir tane yollamış yeryüzüne, çiftleşip çoğalmamam için. Sadece bir tane, altı milyarda bir! Çoğaldığımız takdirde yapabileceklerimiz yaratıcının mantığına aykırı olacağından, cehennemi dünyaya taşıyacağımızdan, gece gündüze kavuşacağından sadece bir tane yollamış benden... '' Kayra'dan