Aralık 11, 2010

en

    Hiç sevmem en çok bir şeyi sevmeyi daha doğrusu bu soruyu... Hala bunu bilmeden çocukça bir saflıkla sorabilen heyecanlı insanlar da yok değil hani ya etrafımda ama mideme bir bulantı geliyor boş adam işi bir uğraş daha. Tamam insanları ben de merak ediyorum ama sadece bunu düşünerek yaşamak yada günlük hayatında 10-15 dakikadan fazla bunu düşünmek te ciddi bir zaman kaybı doğrusu... Ben de düşünüyorum elbet farklı hayatları farklı ülkeleri kendimi bazen amelie gibi düşünürken buluyorum öyle uçup gitmiş hayal aleminde öyle muzip muzip olmayı çook seviyorum hele hava da ılık bir rüzgar etrafta da pastel renkler varsa -hemde giresunda- renkler kokular ve sesler... Böyle bir film çekmem gerek hayvanlar melekler insanlar  ve big fish kadar uçuk ve güzel  olsa içime sinse altına imzamı atsam, hayal kursam sade ve sadece boyun ağrısına kalmadan geçinsem hayatın özünü görmüşken geriye dönmem gerekmese istediğim kadar kaynaşsam insanlarla gerektiği kadar bana göre sadece, masallardaki gibi sevsem -bunu yaparım ben aslında- sevilsem. Bir ortaçgil şarkısı fon olsa hayatıma -belki bozburun olur- ilerde elbet şimdi biraz daha renk katmam gerek hayatıma ama önce kendime kalmam gerek...