Aralık 11, 2010

yol şarkılarım_23

sayı itibariyle en sevdiğim rakama denk geldi konu nazan öncel bu kadını sadece harbi oluşu itibariyle bile sevebilirim yani kunduram sandukam zembilime,ağlama gönlüme, zor dünyaya, bu havada gidilmeze, bana özele, hep yalnıza, geberiğe özgür çiçeğe gidelim buralardana ve bi sürü şarkısına ihtiyacım yok aslında tekçe demirden leblebi bile yeter ya da yetmez hepsini istiyorum son dönemi katmıyorum artık pek takip etmiyorum nazanı ama benim için yeterince şarkı yaptı sevdirdi bana kendini ömrüm boyunca seveceğim onu artık sadece şu sözler için bile;


bir ben miyim bu kadar az bu yoksulluktur
ne haram yedim ne egildim bu yalnizliktir
ya cok sevdim unutuldum
ya birinde cok sey buldum
bir gecede aska durdum
aglama gönlüm gönlüm aglama
insan diyorlar aslima aslimiz topraktir
bu gönül bir asktan anlar ömrüm bir seraptir
ne dogruyum ne de egri
yasadigim nerden belli
bu garipligim az sey mi
aglama gönlüm gönlüm aglama