Aralık 12, 2010

yol şarkılarım_24

      Bir gün izlediğim bir görüntüyle hayatım değişti.
Demek isterdim diyorum çünkü öyle birşey yok maalelef, bu da nerden çıktı dersin sen şimdi açayım biraz -liseden bu yana gramer bilgimi epey yemişim yahu noktalama işaretlerinde hep çuvallamışımdır hele satır sonralarına ne koyacağımı hiç bilemezdim hepsini birden koyduğum için lise edebiyat hocam takılmıştı bi onu hatırlıyom birde gülsüm herkez yazmıştı onu net hatırlıyorum o yüzden bu iki hatayı daha yapmadım sadece hayatımda gerisi hep tekrar...
Neyse nerde kalmıştık bir şarkıydı mevzu bahis teomanı tanıdığım şarkı, o şarkı ki üstad demişti ki ben teo  dinlerken bu ne la ekmek su ne dio bu :) o o zamanlar fd. delisi tabi sonra yıllar içinde ben f.d delisi o teo delisi oldu tabi ki f.dnin çuvalladığını benim de kendime itiraf ettiğim zamana dek ama ne gariptir ki şimdi ''yüreğim geniş yollarım dar, bana biraz yalan söyle bu gece ihtiyacım var diyo feridun kulağımda ne tevafuk... Görünüşe aldanmamak gerek ben f.d aşığı olmadan evvel bu ne biçim erkek la çok naif diye huylanmıştım taki köprüden önce son çıkışı alana dek tabi ama orjinal alt yazılı ile zirvesini bulduktan sonra o da bırakmalıydı bir çokları gibi cık cık.