Aralık 31, 2010

karşıyız karşı herşeye karşı

evet eskiden öyleydim belki ama şimdi hala barındırsam da o hali eskisine göre daha mantıklıyım çok da dobrayım hehe neyse mevzu bahis kasılmış halde söylenen cümleler ve konuşmalar ben sevmem öyle özel gün falan punk hallerimizden kalma bir durum belki bilmiyorum belki de yakıştıramıyorum öyle hanım hanımcıklığı hala kendime bundan kaynaklı da olabilir. belki sadece hep daha önemli şeyler olduğu düşündüğümden hayattta bu da bir ahmaklık türü biliyorum ama sevmiyorum ben ne mi istiyorum gerçek bir hayat hissedebilen eleştirebilen insanlarımdan oluşturduğum dünyamın sürekliliğini istiyorum ve bir klişe de benden; umutsuzca barış istiyorum insanların birden bire insanlığın manasını kavrayabildiği bir evren istiyorum birde ürkütücü bir sona doğru giderken susuz kalmayalım istiyorum birde hep karamsar olmamayı diliyorum :)