Ekim 26, 2010

birden bire boşalan yolların ortasındayım...

          Sürekli şikayet ediyorum; yorgunluktan ağrılardan ve kendime vakit ayıramamaktan ama bugün kısa devre yapacaktım nerdeyse bir cinnet durumu var üstümde tek sebep uykusuzluk...
          Sanmayın ki uyku sorunu yaşıyorum tek derdim uyumaya az vakit ayırabilmem sadece ben kendimi bildim bileli uyku böcüğücüydüm bu ne zaman değişecek yani yaşlanıp ta daha az uyku ile yetineceğim merak ediyorum doğrusu yani üç aya yirmi dokuz olacam hala sekiz saatin altında uyku az geliyor yetişememişim ben şu büyüme işine henüz:))
           sabah altıdan akşam dokuza diye bir şarkısı vardı rahmetli rashitin -rahmetli diyorum çünkü üstad iyi bilir biz kendi aramızda çizgisini koruyamadan zıbırtan grup ve sanatçılara rahmetli deriz bizim için öldü baabından- 
hehe rashit demişken yüksel caddesi olayım gelir elbet aklına senin şimdi ama oğlan dehşet güzeldi napiim ne bileyim yüksek volümde rashit dinlerken bağırarak beğenimi söylediğimi:)) hala kızarıyorum o kadar yıl geçti üstünden yıl 99 du sanırım heey gidi günler... ben zincirleme isim tamlaması gibi düşünürken aklıma pazar geceleri maksimum rock dinleyip de parti yapışlarımız geldi önden kurban peşine radical noise en son tabii pentagram aaah aaah özledim gençlik yıllarımı:) bi ara yapılsın bence veyahut bir konsere gidilsin en son konserden sonra üç gün boyun tuutlmasına kalmıştım şimdi hastanelik olabilirim sanırım