Ekim 26, 2010

?

           Sesin yabancı aslında herşeyin yabancı o kadar elsin ki bana ama ne bu tanıdıklık uzun bir bekleyiş hal'inden fırsat kollar hal'e geçmiş gibiyim, havada asılı birkaç kelime sana dair, kendimi anımsıyorum tutarsız saçma sapan kelimelerim, mesnetsiz yorumlarım... Hayatımdan kesitler; fotoğraf şeklinde beynime kazınmış sahneler geliyor zihnime, belli belirsiz bir müzik altta; duymaya çalışıp başarısız oldukça içten içe kızmaya başlıyorum ama yok olmuyor ulaşamıyorum karabasan gibi ama uyku halinde değilim yani pc başında oturuyorum ve hala çalışıyorum uyuyor olsam kaanımın kokusu gelir burnuma uyanığım bir kahve daha içersem ben yürürken gözeneklerimden kahve kokusu yayılacak dünyaya :) ruh gibi geziniyorum ortalıkta sanki dokunsa biri elime kayıp akıp gideceğim...