Ekim 30, 2010

yol şarkılarım_9

destina evet destina...
ki iki dakika değil tüm ömrüm boyunca saygı duruşunda durabilirim bu şarkı için yeni türküye...
iki kere kanlı canlı dinlediğim deryanın canlıperformansı kayıttan bile süperdi doğrusu nasıl heyecanlandım şimdi yazarken bile yüreklerine sağlık...

dün gece sen uyurken
ismini fısıldadım
ve hayvanların korkunç
öykülerini anlattım

dün gece sen uyurken
çiçeklere su verdim
ve insanların korkunç
öykülerini anlattım onlara

dün gece sen uyurken
yüreğim bir yıldız gibi bağlandı sana
işte bu yüzden sırf bu yüzden
yeni bir isim verdim sana
destina
sen öyle umarsız uyusan da bir köşede
işte bu yüzden sırf bu yüzden
yaşamdan çok ölüme yakın olduğun için
seni bu denli yıktıkları için destina
yaşamımın gizini vereceğim sana 

müziksiz bile ne  kadar çarpıcı geliyor sözler bu şarkıyı ilk dinlediğim anda vurulmuştum sanırım onaltı falandım ve karman çorman - hala seyrek te olsa gelirler arada bana öyle- ergen hallerimin temize çekilmiş halidir bu şarkı... kanatır beni en derinden