Ekim 26, 2010

yol şarkılarım_8

          bu gece san'at müziği gecem olsun dedim bu şarkıyı görünce pcde, ne de iyi ettim müzeyyenciimin peşine birde derin yaram zeki mürene geçerim... demlenme konusunda tecrübesiz bana en çok ta ayık zamanlarımda -diğer hal'im toplasam bi elin parmaklarını geçmez vallaha sevmem pek de o zıkımı- hep sarhoş keş vebenzeri yakıştırmaları yapıştıran arkadaşlarıma dil çıkarıp o zarif adama -ki bir çoğunu toplasak hemcinslerinden daha bi adamdır zira dışlanmıştır kabuk itibariyle o ahmak beyinlerce- döneyim peşpeşe şarkılarımı dinleyip günümün en güzel anını yaşayayım... hangisinde başlasam da mest olsam çocukluğum en güzel sesi o zeki müren:)) hala o heyecandan ruhunu sahnede azraile teslim eden ince ruhlu güzel insan hala burnum sızlıyor o sahneyi mutlulukla izlerken şok oluşumu hatırladıkça:((
          beklenen şarkı, senede bir gün, avuçlarımda hala sıcaklığın var belki de hepsi başlangıç bunlar...
          ben zeki müren diye o abartılı kıyafetleriyle sahneye girişini ne çok isterdim izlemeyi...
 ben sanırım yeşilçam filminde doğmuşum öyle bir aşk düşledim hep, hep o saflıkta yaklaştım sevgiye ama geldiğim nokta içler acısı doğrusu:))