Eylül 04, 2010

değirmenler

her yazışımda ve okuyuşumda yazdıklarımı irem tasarla diyorum ama düzeltebiliyorsun ya istemediklerini o yüzden rahatım konuşma gibi değil beğenmezsen değiştirilebiliyorsun ne güzell. çalışmaya ara verdim çünkü teşekkür etmem gereken biri var elimden tahta boşa kayıp düştü bu sabah sonsuza dek hemde...
ama beni sirkeledi tutunmamı sağladı kendime, beni bana verdiği için minnettarım gözlerim görüyor şükür bir yıllık bir serüvenden çıktım 6 yıllık bir işkenceden kurtulmam bilmem kaç günü mü dünyanın 4 turunda mı oldu ama geçti ben anne irem sade irem kendine gelmiş iremim artık teşekkürler:)
konu başlığı değirmenler ortaçgil şebnem yorumuyla harikalar yaratmıştı her dinleyişimde bıkmak ne kelime daha da fazla haz alıyorum

Zaman düşer ellerimden yere
Oradan tahtaboşa
Saatler çalışır izinsiz hep bir sonraya,
Resimler sarı güneşsizlikten, duygular değişir

Dostlar dağılır dört bir yana, kendi yollarına
Ve sen ben, değirmenlere karşı bile bile birer yitik
Savaşçı,
Akarız dereler gibi denizlere, belki de en güzeli böyle...

Uçurma uçar sözlüğümden, geri gelmeyecek bir kuş
Yaşanmamış kırıntılar sadece bir düş
Zaman düşer ellerimden yere
Oradan tahtaboşa
Saatler çalışır izinsiz hep bir sonraya,

Ve sen ben, değirmenlere karşı bile bile birer yitik
Savaşçı,
Akarız dereler gibi denizlere, belki de en güzeli böyle...
sen ben, değirmenlere karşı bile bile birer yitik
Savaşçı,
Akarız dereler gibi denizlere, belki de en güzeli böyle... 


fazla söze hacet yok dedeciim söylemiş ama buda yitikhürdenizime söylediğim şarkılardan biriyalnızca ama en sevdiklerimden...