Eylül 04, 2010

göç

          içime taşındığımdan beri hayattan ciddi keyif alıyorum, kendine yetmek cidden güzel bir duygu, epey matrak bi hatun oldum çıktım... Doğrusu uyanışımı böyle herkesin önünde yani yazarak çizerek anlatmak da şaşırtıyor beni yani açık bir insanım ama bu kadar da cümle aleme de anlatmam - yok anlatırım:)) evet yeni tanıştığım insana her haltı anlatıp bi 3 saat muhabbetten sonra hiç iletişim kurmamış biriyim, erkeklerle rahat konuşunca hemen harekete geçmeye  kalkıyolar. az bırakın daha diyorum bende mesafe hemen. neyse bu değildi konum yarın öğlen oğlumla ilk tatilimize gideceğiz Allah izin verirse, bir süre ara verebilirim yazmaya net sorun olabilir bilemiyorum gidince baKacam artık duruma göre çözüm üretirim gerçi. Heyecanlıyım sanırım, burdan uzaklaşmak öyle iyi gelecekki bana kendime ait zaman dilimi istiyorum ya hep kaanla da olsa sonuçta başka işim olmayacak kitabımı bitiririm - ki beni çook heyecanlandırıyor sanırım başucu kitabı yapabilirim aynı cümleyi tekrar tekrar okuduğunda hep farklı birşey yakalarsın ya öyle işte bu kitap birde çok keyifli zeka kokuyor en etkilendiğim şey:)) neyse ben ilave kat projemi hesaplayayım daha kat planı çizecem o hooo bir sürü işim var yaw ne güzell!! sadece sıraya koy ve tembellik etme irem!