Eylül 02, 2010

açlık

         ramazanla mı alakalı yoksa artık böyle mi besleneceğim bilemiyorum bu sene sağlık problemlerimden dolayı nerdeyse hiç oruç tutamadım ve bu düşünce beni ciddi manada yordu zaten kaandan ötürü epey bi ara vermiştim ama bu sene pek hevesli başlasam da sonunu getiremedim üzgünüm doğrusu... midem garip bi hal aldı kilo kaybı değil kaygım elbet ama olabildiğince az yiyorum ve yetiyor yani midem ağrımıyor açlıktan -ben genelde midem bulandığında anlarım kendimi aç bıraktığımı-
         bilmiyorum nedendir ama doyum hissimi kaybettim kaybedeli yemekle hiç aram yok doğrusu herşeyde olduğu gibi yemeği de istediğim için ve keyif alarak yapmak istiyorum belki de sadece mecbur olarak yapmak istemediğim için böyle hissediyorum. belki de utanıyorum o kadar sefalet içinde insan varken dolu dolu yemekten... sürekli kulp takma huyum annemden mi kaldı yoksa hep mi böyleydim bilmiyorum ama bildiğim birşey varsa şükürsüzlük herşeyi ardı sıra sürüklüyor ezip geçiyor güzel olan ne varsa ey insanlık unutma ki herşeyin elbet bi sonu var . İnsanın açlığı dışında herşeyin belki de, belki de değil şükür ediyorum ben şimdi bana sunulan herşey için teşekkürler rabbim...