Eylül 27, 2010

jamais vu

      tembel bir teneke olmak saatlerce boş boş gezinmek fazla uyumaktan şişmek istiyorum :) hatta böyle bir filmde başrolde uyuyarak en güzel uyuyan hatun seçilmek istiyorum... gecenin bu zifiri karanlık saatinde pcmin tamiri ve kaanın uyuması itibariyle -çalışmak için - başına geçtiğim bilgi saymakla yükümlü alet bana 'saydıklarımı karıştır ve yat diyor' saati ve ananın çenesini de kapat -mute düğmesi onda da olsa süper olur zira- uyu uyu uyu diyor. yanımda bir fincan kahve soğuyor, nescafe değil ki iğrenç artık tadı diğer ikisinden biri 3ü birarada azıcıkda şeker:( yakın zamanda bırakmam gereken; şeker, çook tüketiyorum çünkü çay aracılığıyla maalesef ki ona da bi el sallayacaz neyse soğuk kahve sıcağından kötüymüş, nescafe sevmem çünkü ben soğuğu mide bulandırıcı da oluyor içme kardeşim derseniz dersiniz deyin varın yazmama engel mi sanki devrik cümle kurmayacakmışım yok daha neler yok yok noktalama işareti koyacakmışım anlaşılmıyormuş çook güldüm anlayın diye yazmıyorum ki bana iyi geliyor sadece yazmak hep geldi ve ilelebet gelecek sıyırıyorum yazarken bir bakmışım hayal alemindeyim:) yazıya istediğim gibi müdahele edememek sinir birşey hımm bunu da çözdükten sonra en sevdiğim yazı karakteriyle devam edeyim şimdi keyfim yerine geldi işte ...
       bak ne yazacaktım seinfieldla başlayıp  malcolm in the middle ve daha sonra scrubs ve şimdi de how ı met your motherle devam eden benim en keyif aldığım komedi dizilerinin ortak noktasını elaine geçende tnt de rastladığım bir bölümde özetledi; harika bölümlerden biriydi 'jamais vu' üstüne bir bölümdü; jerry-george ve kramerli hayatının onların ikizleri kadar benzeyen ama tam zıt karakterleri olan insnalarla kanki oluyo elaine hatta yolda iki üçlünün karşılaştığı bir sahne vardı ki koptum:) kramerin zıt ikizi jerry'ye alışveriş yapıp getiriyo falan çok güzeldi neyse elaine diyor ki artık küçücük şeyler üstüne saatlerce konuşulmayan bir dünyam var... ben işte bunu seviyorum çünkü bende o küçük şeyleri irdelemeyi çoğu zaman saçma sapan ve delice de gelse takip etmeyi seviyorum hatta hayatta en keyif aldığım şey bunlar:)