Eylül 25, 2010

iki kelime 4der harften

       bu iki kelime bana son bir-bir buçuk yıldır çok uzak geliyor.ilk defa değil elbet ara ara böyle hissettiğim dönemler oldu o iki kelimeye
       iki kelime ki birleşiminden oluştuğum daha doğrusu sonucu olduğum bir birleşim...
       kendimi korumaya aldığım bir dönemdeyim epeydir, onarmam için kendimi bunu yapmam gerek ama çook uzaklaşıyorum sanırım insanlardan bu da hissiz yapıyor beni yüzeysel bir yaklaşım içine giriyorum insanlara-tanıdıklarıma- karşı, buna da en başta bana en çok zarar verdiğini düşündüğüm insanlara uzaklaşarak yapıyorum dokunmak bile yok en uzağa atıyorum onları sanki yoklarmış gibi... şöyle bir sirkelenmek gerekiyor sanırım bir el ki en sevdiğim en ulu olanı sallıyor ya heey kör uyan diyor ya işte öyle bir akşam yine akşam yine akşam...