Kasım 01, 2010

yol şarkılarım_10

      ne çok severdim ne çook severim hala buruk dinlerim en coşkun şarkısını bile ama bugün hangisini dinleyeceğimi yada hangisini yazacağıma karar veremeden başladım yazmaya sanırım en sevdiğim üçünden biri olur bu yazının teması tabiii ki come as you are... yıllar yıllar evvel bu adama tutulduğumda kaç yaşındaydım hımm hafızayı bi tara irem yok bilemedim ilk dyduğum an'ı ben hep efsanelere tutkun ben hep genç ölülere aşık ben ve o rock sevdasının başımı döndürdüğü yıllarddı işte duydum ve tutuldum öyküsüne hüznüne sesine... unutur muyum ankara kızılay karanfil dost kitabevi yıl ikibin üniversite 1. sınıfın ilk paralı döneminde gidip tam onbir tl vermiştim o kasete şaka gibi şuan bir cd fiatı on yıl sonrasında bu albümle beraber iki rage albümü de almıştım tanesi dört liradan biri battle of  los angeles ama rage başka yazı konusu olur uzun mevzu:)
     ne kıymetliydi kasetlerim benim tek tek severdim onları içlerini açar her harfini ezberlerdim ne keyifli ne hüzünlü ne depresif haller yaşardım onlarla ve her zaman arıza veren kasetçalarlarımla bu en nefret ettiğim kısmıydı müzik sevdamda:(
    nevermind albümünün tamamını severim ilk göz ağrımdır benim, belki sadece something in the way i biraz az severim bir röpörtajında kurt'ün bu şarkıyı çok sevmediğini okumuştum sanırım bu da ondandır ben çocukça bağlanabilirken öylemesine kanmışım işte:)