Kasım 10, 2010

yol şarkılarım_15

yanıbaşımdan;
     sadece sözleri bile yeter yok yetmez kaan söylesin ben sabaha kadar ağlayayım istiyorum.
pişmanlık durumu değil yada öyle size ne anlasanız ne olur ki beni hırçınım bu akşam hırçın öfkeli ve saldırganım, en basit şeyden dağlar kadar kavga çıkaracak kadar da küstahım şimdi ve burda...
ne saklamışım vah bana:) varlığını unutmuşum bi süre sonra kaybolmuşsun ama neden şimdi beklenti içerisine giriyorum anlamıyorum kendimi, on-ca yıl evet şaka gibi o kadar olmasa da az eksiği var onca şeyden sonra ne ki aradığım hala... yazmak bile az geliyor beni kesmiyor hiçbirşey artık yine mi kessem yok yok daha neler anneyim ben artık -ne daraltıcı bi sıfat- ama acilen hissetmem gerek öfkeden daha net bişeyleri yoksa parmak uçlarım kadar uyuşacak  ruhum. Artık sevmekten vazgeçtiğim insanlara karşı tutumum gibi olacak sanki kalbime karşı yaklaşımımım yani öyle hissiz kayıp...
      athena kayıp dinlenir bunun üstüne şimdi