Kasım 04, 2010

yol şarkılarım_11

dışarıda seni gördüm, beni sordun
bakarken acıtıyordun
sokaklar tekin değil
buz gibi kapıları sabırla kapatırken
ağlıyorum yavaş yavaş karanlığa boğulurken
benim diye bu evdeyim ve karnım tok
ve aynada, bu aynda yine kimse yok
yine kimse yok
silah sesleri geliyorlar içimden hiç yokken
şüphe ediyorum ellerimden
ellerimden...

      bu hafif müzikte en sevdiğim şarkılardan ilki aslında çok sevmediğim bir iki şarkı var bu albümde... dönem dönem ihtiyaç duyarım ben şarkılara yani şöyle ki bir gün canım birini ister ona uyar ruh hal'im bi gün diğerine bu gece yanıyor zaman çalıyor içimde -ben dokuz kat bina hesabı yapıyorum bi yandan-  müziğin sesi yükselince ancak böyle susuyor yazayım dedim bende aklım temel çözümünde ve bu gece ki uykumun gidişine yanıyorum neyse ocaktan sonra bi sire yatış modunda dinlenirim bunun hayalini kuruyorum şimdilik:) ey güzel uyku ikinci kahveyle beraber uç git gözlerimden yada beni bana bırak ne olur hiçbir şey istemem bu gece senden:)
      asıl şarkıyı yazmamışım  yahu dalgınım yine ben maalesef kırk tilkiyle gezince kafada böyle oluyor elbet

silah sesinden anla
yok bir şey sonra
gel, gel, gel
dur dur dur
ve vur vur vur gerçeği üzerimize
kesikliklerimden damlar sessizlikler, çığlıklar
gel, gel, gel
dur dur dur
ve vur vur vur gerçeği üzerimize
yanıyor zaman
yansıdı yüzüm bir an kıpkırmızı sularda
bu ben miyim?
ağlıyor şehirler yanıyorken nehirler
kıpkırmızı sularda yüzen ben miyim?