Kasım 17, 2010

yol şarkılarım_17

     ah'ı dinliyorum, bugün bayram erken kalktık elbet barış abi bana kalsa yatardım 10'a kadar yatar gözlerimi daha da şişirirdim ama kaan faktörü var hayatımda faktöriyel diyebilirim yanyana gelip beni bazen çileden çıkaran uzun upuzun çarpımlara garkeden küp filmindeki gibi çaresiz bir kovalamacanın içine sürükleyen ama güldü mü öptü mü dünyayı unuttuğum oğlum bir saat kadar evvel uyudu bense biraz la minör do minör mi majör çalışmasıyla üç şarkı çalıştım ama alpejle başım belada off  neyse biraz müzik sohbeti üstüne biraz da mp3 çalarımdan bişeyler dinledim aslında yazdım da ama beğenmedim yazmam bunları kötü dediydim ama olsun çalışmadan önce iyi gelir yazmak...
    özlem dinliyorum şimdi iyi gelir bu hatun bana delidolu herkes gibi zararsız dengesizler sizi bizi gidi :)) üst paragrafı taa bayramın birinci günü yazmıştım ve eksik olduydu ama boşver dedim herşeyi değiştirebiliyom zamanı geri alabiliyom hehe ne çok isterdim gerçek hayattta da olsa keşkeleri silerdim önce hayatımdan tabi elimden hepsi gelmezdi olsun olduğu kadarını düzeltirdim en azından... yazmamışları dinliyorum bu şarkı arabeskvari de olsa sevdim hep ama o zararlının geri vokali beni soğutuyor bu şarkıdan oldum olası yaw adam mı yoktu gerivokal yaptıracak başka deli bu hatun. 
    bayram bende garip bir hal aldı takılıyom kendi çapımda kimse de bişey demiyo deli bu kendi haline bırakalım dermiş gibi bir hal bizimkilerde iki gündür çalışmıyorum bundan sonra kahveye ve gözlere yüklenirim artık tamamlamam gerekenle beraber üç tane statik,  kesitleri çizilecek iki ve baştan çizilecek bir mimari projem var insna olmam yetmeyecek sanırım pazartesiye kadar pazartesi hariç kendimi kasmamam gerek işleri böldüm günlere ama iki gün yattım ağrılarıma iyi geldi şimdi omurga destekçi mi  (reklam yapmiim biliyonuz siz onu) takiim da sırtıma daha rahat yazarım elbet.
    yine yeniden geldim bana ne iyi geldi bu blog işi kağıtlara yazmak kadar güzel değil zira ben çocukluğumdan bu yana 5.5 da başlamışım kalem tutmaya hiç bırakmadım o bir sığınak benim için yazmak kusmak gibi hem bitince boğazımı acıtmıyor aksine yutkunmamı sağlıyor acı oturmuyor aksine kalkıp bi tur atıyor açılıyor...
    öyle dağınık kopuk oldu ki toparlamaya ne halim ne de arzum yok amaaan bunların hiçbiri değildi yazmayı tasarladığım  şeyler olsun varsın eğlendim kendi kendime iyi geliyorum artık bu bana yetiyor şimdilik en azından ruh halim iyi bu ara gelgitlerim hep oluyor ve olacak biliyorum artık ama iyiyim şükür kaan diyor ya yok benim ayarım yok aynen öyletim seviyorum ama heyecanı ben hep sevdim.
    Elimdeki saz yeter canıma... bu şarkı üşütüyor beni ürperdim her hücremi titretiyor
Cebim delik başım açık
İçim ferah sazım yanık
En güzeli seninolsun
En yücesi senin olsun
Aşk olsun gözün doysun
Haykırmak için kudretin senin olsun
Kudurmak için şöhretin de olsun
Saldırmak için servetinde olsun 
  ama son kısmı yazmam ben yazamam olmaz ama içimdeki aşk elimdeki saz yeter canıma neden bu kadar yıl boşa beklemişim çalmak için bilmiyom ne korkuymuş benimki yahu