Kasım 20, 2010

taşra

    Yıllarca okuduğum kitaplarda ve izlediğim filmlerde hep bu kelimeyi aşağılama olarak algıladım ve öfkelendim içten içe ve dıştan dışa ama doğru cidden şu gün şu yaşımda hak veriyorum artık onlara, kalp tutulunca aşk diyoruz ya beyin tutulunca ne demeli peki ne dersiniz buna? ahmaklık, körlük yada sıkışmışlığın içinde körelme deyin yada boşverin demeyin sizde kaybolun gidin burda bu vakitte ve dahi bu yaşta... bu sorunsalı ilk ben demediğim gibi daha fazla afilli kelime cümle vesaire dememin de hiç bir manası yok elbet ama ne diyecem işte konu bu kısa ve öz ve hatta basit bir çözüm buldum... geçen arkadaşımla mesajlaşırken bulduğum birşey ama bu akşam onüç km.lik başlangıç yolumda anımsadım ve yazdım üç kelime; zihin açıcı sıvı. Evet çok basit bütün iş bu sıvıyı üretmek gerisi benim haşarı bi kaç arkadaşıma bakar hehe şehir şebekesine karıştırdık mı tüm sorun kökten çözülür. Şaka değil gayet ciddiyim bu miskinliği ancak böyle atabiliriz var mısınız?